Relacjami z klientami

RELACJAMI Z KLIENTAMI – Systemy „klasy crm” ułatwiają stworzenie klasyfikacji klientów z podziałem, np. na klientów kluczowych (przynoszących zasadniczy zysk) i klientów mniej opłacalnych, a czasem nawet nieopłacalnych (generujących zbyt małe zyski lub wręcz straty). Zarządzanie relacjami z klientami lub System relacji z klientami (crm (ang.) Customer Relationship Management) to zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.


Studio CRM .net


programy internetowe

Zarządzanie kontaktami z klientami, ewidencja pracy handlowców i ich rozliczanie, premiowanie. Za pomocą aplikacji crm.net handlowcy z dowolnego miejsca przez inetrnet rejestrują swoje wizyty u klientów, wprowadzają zamówienia, sprawdzają stan rozrachunków. Na podstawie wprowadzonych informacji tworzone są raporty rozlicvzające handlowców, porównujące zakładane plany i budżety z faktyczną realizacją zadań.

Reklamy